recenze - hellcats

3. července 2013 v 19:28 | ellie monroe |  reviews
Snažila jsem se nějaký způsobem zkrátit to čekání na Pretty little liars,the vampire diares,gossip girl a podobné seriály do kterých jsem zažraná. Do toho celý den musím ležet v posteli, protože jsem nemocná.Tak jsem přemýšlela,co budu dělat a projížděla starý blog Wendy vill felton. Koukala jsem se na hodně staré články a narazila jsem tam na tenhle seriál. Nejdřív jsem ho prostě nepozorovaně přejela a pak jsem tak koukala na serialycz.cz a myslela na co budu koukat. Najednou jsem tam v menu viděla hellcats.Když jsem viděla, že tam hrajou dvě moje oblíbené herečky,Řekla jsem si ,že to zkusim a když to bude blbost, tak to vypnu a budu hledat dál. Jenže tenhle seriál mě mile překvapil. Celý den stahuju a koukám na další a další díly. Tak jsem se rozhodla,že udělám recenzi.

Český název: Superkočky
Originální název: Hellcats
Rok: 2010 - X (USA)
Režie: Alan Arkush

Hrají v hlavních rolích:

Marti studuje práva na univerzitě Lancer v Memphisu, ale jen díky stipendiu. Ve chvíli, kdy o něj přijde, je její další studium ohroženo a jí nezbývá nic jiného než získat co nejrychleji jiné. Když zjistí, že i roztleskávačky, které si říkají Hellcats, mají svá stipendia, rozhodne se zkusit stát se jednou z nich, ačkoli je nesnáší. Díky svému neotřelému vystoupení na konkurzu a tomu, že dříve dělala gymnastiku, se jí podaří dostat se do týmu, ale tím její problémy nekončí. Některým roztleskávačkám je trnem v oku a její místo v týmu, a tudíž i stipendium, možná nebude tak jisté, jak čekala. Navíc kvůli škrtům dostane celý tým roztleskávaček nůž na krk - musí se umístit v národním kole, jinak je zruší.

Moje hodnocení: Tenhle seriál je často velmi kritizován.Říká se, že je to ''teenage'' seriál uplně o ničem.Každý na to může mít jiný názor a mě strašlivě mrzí, že zůstane u první série a seriál se dál rozvíjet nebude.Baví mě to.Má to svůj neobyčejný příběh. Miluju tyhle americké seriály o roztleskávání a lásce.A jak bych si to nemohla zamilovat,když v hlavních rolích jsou obsazeny moje nejoblíbenější herečky ?:) Tenhle seriál doporučuju, stojí za zkouknutí a popravdě je to o hodně lepší než Glee!

Pod perexem pár fotek a animací.

56f34__hellcats-airing-in-italy_large

Tumblr_lxjw23z8vr1r98zexo1_500_large